Postupak
Ukoliko niste zadovoljni zdravstvenom uslugom, prigovor možete iskazati:
1. medicinskoj sestri ili liječniku na odjelu,
2. glavnoj sestri ili voditelju odjela,
3. glavnoj sestri ili predstojniku klinike/pročelniku zavoda.
Ukoliko razgovorom ne uspijete riješiti prigovor, imate pravo na prijavu pritužbe pisanim putem i to na način da:
1. ispunite propisani obrazac u web formi, u nastavku teksta
ili
2. ispunite propisani obrazac, u ispisnom obliku koji možete zatražiti od zaposlenika bolnice ili sami ispisati s web stranice. Takva ispisana i ispunjena prijava pritužbe dostavlja se u ured Urudžbenog zapisnika na 2. katu Dnevne bolnice.
Kod rješavanja anonimnih pritužbi, postupak preispitivanja se provodi, ali Bolnica nema obvezu izvještavanja o učinjenom.
Politika privatnosti se primjenjuje na sve osobne podatke korisnika koje prikupljamo i obrađujemo.