EU EU
Sveti Duh 64, 10000 Zagreb, Republika Hrvatska

Postupak

Ukoliko niste zadovoljni zdravstvenom uslugom, prigovor možete iskazati:

1. medicinskoj sestri ili liječniku na odjelu,
2. glavnoj sestri ili voditelju odjela,
3. glavnoj sestri ili predstojniku klinike/pročelniku zavoda.

Ukoliko razgovorom ne uspijete riješiti prigovor, imate pravo na prijavu pritužbe pisanim putem i to na način da:

1. ispunite propisani obrazac u web formi, u nastavku teksta

ili

2. ispunite propisani obrazac, u ispisnom obliku koji možete zatražiti od zaposlenika bolnice ili sami ispisati s web stranice. Takva ispisana i ispunjena prijava pritužbe dostavlja se u ured Urudžbenog zapisnika na 2. katu Dnevne bolnice.

Kod rješavanja anonimnih pritužbi, postupak preispitivanja se provodi, ali Bolnica nema obvezu izvještavanja o učinjenom.

Politika privatnosti se primjenjuje na sve osobne podatke korisnika koje prikupljamo i obrađujemo. 

Web obrazac za pritužbe

    Polja označena zvjezdicom ( * ) su obavezna.

    Tko podnosi pritužbu:* OsobnoZakonski zastupnik/skrbikČlan obitelj

    Odaberite kliniku/zavod/službu:*

    Mjesto:*

    Na što se odnosi Vaš prigovor:*

    Djelatnik/djelatnici na koje se odnosi prigovor:*

    Kome ste se predhodno obratili usmenim prigovorom:*


    Upotrebom ovog obrasca prihvaćate pravila privatnosti na ovoj web stranici.
    Pravila privatnosti

    Skip to content